Epson Stylus D92 Printer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus D92 Printer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

Bobbee2 21-01-2010
Geschreven voor: Epson Stylus D92 Printer

Ik heb de D92 destijds gekocht omdat hij goedkoop was. Het feit dat je 4 cartridges hebt ipv van 1 was ook een reden. Ik heb ee netwerk met meerdere pc's en consoles. De pc's draaien op XP en Vista. De D92 heeft geen drivers voor Vista die de stand van de hoeveelheid inkt laten zien. Dat betekent dat je op een Vista pc geen melding krijgt als de inkt op is. Hij stopt er gewoon mee en verdwijnt uit je netwerk. Op de XP pc's kun je nog wel zien hoeveel inkt je hebt maar zodra de inkt op is gaat de printer offline en moet je maar raden wat er aan de hand is. Hij is bovendien erg lawaaiig en ik zou hem niemand aanraden. Betaal liever iets meer voor een echte printer. Wat de drivers betreft, Epson wil geen drivers op de markt brengen om de Vista problemen op te lossen. Dat zegt alles over hun klantvriendelijkheid.

MManon 17-08-2009
Geschreven voor: Epson Stylus D92 Printer

Zoals velen, in het begin werkt de printer prima, nadat je inkt gaat vervangen is het gedaan met de pret. Eerst werkt de status monitor niet meer, dus moet je gaan gokken als er weer inkt op is, welke dat is. En nu heb ik alle inkt vervangen, en werkt het helemaal niet meer.

SophieE 16-06-2009
Geschreven voor: Epson Stylus D92 Printer

In het begin deed de printer het goed, maar printte hij erg langzaam (of heel snel en bijna onleesbaar).
Na een aantal maanden begonnen de problemen: niet willen printen als 1 van de kleuren op was, een waarschuwingsschermpje dat weigerde te verdwijnen (tenzij je de computer opnieuw opstartte) en inmiddels doet de printer helemaal niets meer, behalve een rood knipperend lampje.

leen68 12-03-2009
Geschreven voor: Epson Stylus D92 Printer

IK heb mijn eerste Epson printer 8 jaar met veel plezier gebruikt. Drie maanden geleden heb ik een nieuwe Epson Stylus D92 aanheschaft. Zeer goedkoop. Zonder veel te hebben geprint heb ik al 2 maal nieuwe cassettepacks moeten installeren. Hoezo goedkoop? Dit betekent dat ik ongeveer 2 maal de prijs van een nieuwe printer heb besteed aan het kopen van cassettes. Afdrukkwaliteit is redelijk (meer niet) en er is veel lawaai. Heeft iemand al een prgramma ontdekt om de chips op de cassettes te neutraliseren?

nieuwenaam-van-mij 01-01-2009
Geschreven voor: Epson Stylus D92 Printer

Na mijn aanschaf kon ik het apparaat na een week terugbrengen omdat hij nieuwe inktpatronen niet herkende of aangaf dat de inkt op was.
Zonder problemen is het apparaat vervangen maar helaas heeft de tweede dezelfde problemen als de eerste.
Verschillende halfvolle cartridges moeten vervangen omdat er altijd ergens een kruis door staat en dan wil hij zelfs geen zwartwit afdrukken meer maken. Slechtste printer die ik heb gehad sinds ik een pc heb.
Ook hier kun je weer zeggen goedkoop is duurkoop want de printer was zeker niet duur.
Vanwege alle ergernis het apparaat op nieuwjaarsdag 2009 binnen de garantietijd in de afvalcontainer gegooid en ik zal mij in de toekomst twee maal bedenken weer een Epson te kopen.
Zeer luidruchtig apparaat dat niet aan de verwachtigen voldoet.

TdJ 13-08-2008
Geschreven voor: Epson Stylus D92 Printer

Met de Epson D92 alleen maar problemen gehad. Na korte tijd herkende de printer mijn juist nieuw gekochte cartridges niet meer. Kon proberen wat ik wilde, maar deed niks meer. Via de winkel naar de fabriek gestuurd en na 2 maanden kreeg ik 'em terug. Ik heb nog een paar keer kunnen printen en toen gaf de printer aan dat er een cartridge leeg was, alleen niet welke! Ik moest dus alle cartridges vervangen (dacht ik). Helaas, ook nadat ik dat had gedaan, wilde hij niet meer printen. Uiteindelijk de moed opgegeven en een nieuwe printer gekocht (Canon MP610). De Epson D92 is gewoon weinig waar voor weinig geld.

Diederick 02-08-2008
Geschreven voor: Epson Stylus D92 Printer

Tijdens installeren herkemde de computer de printer niet, nieuwe hardware toch geinstalleerd gekregen. Voorheen had ik een Epson C66, wat mij meteen opviel is dat hij veel meer herrie maakt tijdens het printen, dit betreft vooral het laden en doorvoeren van het papier. Bij het printen van twee eenvoudige excel pagina's stopte hij halverwege de 2e pagina en gaf een waarschuwing dat hij deze pagina niet kon printen. printer gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Printen van meerdere pagina's ging nu wel goed. Maar de volgende dag na opstarten van de computer gaf hij aan dat hij de printer niet kon vinden. Als hij print print hij dus wel goed maar met veel herrie. Ik had er genoeg van en heb hem omgeruild voor een D120, installeren ging vlekkeloos, veel stiller, ruim 2x zo snel en betere kleur weergave bij afdrukken van foto's.

Mr Kees Mulders 14-04-2008
Geschreven voor: Epson Stylus D92 Printer

dit is een printer die goede afdrukken maakt zowel op foto als op gewoon papier dus andere toeters en bellen heeft deze printer niet nodig om uit te blinken als goede printer en wat het lawaai betreft wat sommige mensen zeggen dat valt wel mee.

JudithdB 12-04-2008
Geschreven voor: Epson Stylus D92 Printer

Heb deze printer nu ongeveer een maad. Zoals gezegd maakt hij veel herrie. Hij werkt echter voor geen meter binnen ons netwerk. Komt na een dag of wat altijd in de knoei met printerserver ofzo, gaat dan blanco vellen met vraagtekens printen. Printopdrachten raken kwijt, papier blijft hangen... Alleen áls hij af en toe wat goed print dan doet hij het wel mooi. Heb er tot nu toe weinig van kunnen genieten. Online service bij Epson lijkt op eerste gezicht oké, maar komt neer op: het ligt niet aan de printer dus zoekt u het maar uit Nou, dat weet ik zo net nog niet...

jan evers 12-03-2008
Geschreven voor: Epson Stylus D92 Printer

ik heb vanmiddag de epson stylus D92 gekocht en gelijk aangesloten,en ik moet zeggen dat ik nu al tevreden ben,ik ging even een foto printen,het is echt heel mooi moet ik zeggen voor dat geld,en het printen gaat ook heel goed en duidelijk, ik ben zeer tevreden

Bart V 09-03-2008
Geschreven voor: Epson Stylus D92 Printer

Goede printer met vier aparte cardridges.
Maakt goede foto afdrukken en is zuinig met zijn inkt . Nadeel van dit apparaat is dat hij veel geluid maakt met op starten tijdens printen valt het best me mee .
Conclusie voor een leuk bedrag heb je gewoon een prima printer die zijn werk goed doet .
Cartridges zijn zeer goedkoop.

L. de Nijs 08-01-2008
Geschreven voor: Epson Stylus D92 Printer

Is niet te vergelijken met zijn voorganger de C86 was ik prima tevreden mee. Maar deze maakt ten eerste nog veel meer lawaai en de doorvoer van verschillende papier soorten is echt heel erg slecht, je moet er alles echt stuk voor stuk door drukken. Ga hem ter reparatie sturen.